Vi er et dedikeret digitalt optimeringshus. Det betyder, at det eneste vi bruger vores tid på er at forbedre bundlinjen for vores kunder. Det har gjort at vi gang på gang leverer resultater, der giver vores kunder branchens bedste konverterings- og retentionrater.
Vores metode kan splittes op i tre dele - brugertestning, Analytics analyse og A/B split testning. Alle kunder har forskellige udfordringer og behov, og disse tre dele gør det muligt for os at sætte ind, hvor behovet findes.
I Hungry havde vi brug for indsigt i vores brugeres adfærd, når de sad med vores service på mobilen.
Netec tog hånd om processen med brugertests, og hjalp os til at forbedre vores produkt markant. Jeg er meget tilfreds og glad for deres service.
Netec leverede klare skridt til, hvordan vi kunne forbedre vores produkt og øge værdien for vores kunder.
Vi er vilde med Netecs pragmatiske fremgangsmåde med at kombinere faktuelt test data med sund fornuft og best-practices.
Vi har været igennem et test forløb hvor Netec gik ind og skarpt identificerede områder hvor vi kan løfte niveauet af vores platform.
En professionel og behagelig process med et outcome vi allerede har eksekveret på. Med andre ord, særdeles værdiskabende.