Konverterings-
optimering

Øg konverteringen. Markant.

Se hvordan

Hvordan vi arbejder

Vi mener at konverteringsoptimering er en uundværlig del af at være en B2C virksomhed.
Derfor har vi valgt udelukkende at fokusere på konverteringsoptimering. Det betyder, at vi ikke tilbyder marketings- eller SEO-arbejde.

Vi har udviklet en konverteringsmodel, der skaber sikre og profitable resultater. Med vores konverteringsoptimering undersøger vi brugernes adfærd fra et UX og psykologisk perspektiv gennem brugertests, analytics analyse og A/B Split testning.

Brugertestning

Vi danner et overblik over jeres kunders holdninger til jeres produkt.

Analytics analyse

Vi er eksperter i Hotjar og Google Analytics. Vi analyserer og anvender de analytics, I allerede har indsamlet.

A/B split testning

Vi bruger den data vi har indsamlet til at opsætte ugentlige splittests. Vi tager os af hele processen.

Hvad I modtager

Vished, sikkerhed og markant flere salg.

Visuelle forbedringsforslag

Vi kender mennesker og konverteringsmekanismer, som en mor kender sit eget barn. Det betyder, at vi ikke er bange for at sige vores mening og give konkrete forbedringsforslag.

En markedsoversigt

Gennem vores webplatform, modtager i en konkret oversigt. Se hvordan jeres produkt er placeret i forhold til markedet, og hvad i bør fokusere på i dag og fremadrettet.

En langsigtet strategi

Selvom vi har fokus på at forbedre jeres produkt i dag gennem konkret forbedringsforlag, kender vi også vigtigheden af en langsigtet strategi. Vi leverer step-by-step plan gennem vores webplatform.

Hvem stoler på os